kredyty hipoteczne

Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - technologia i prawo
26 września 2013r., Warszawa

Firmy ubezpieczeniowe oraz finansowe często borykają się z problemami związanymi z niezadowoleniem klientów bądź nieefektywną pracą pracowników. Zazwyczaj jest to wynikiem  nieodpowiedniej komunikacji w przedsiębiorstwie. Zadaniem zarządzających jest sprawić, by praca była efektywna a klienci zadowoleni. Pomocne w tym są nowoczesne rozwiązania IT, dzięki którym możemy już dziś usprawnić komunikację oraz sprzedaż w firmie.


Strona konferencji: www.multitrain.pl


Przyjdź, a dowiesz się co zrobić by:

  • usprawnić komunikację oraz sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych,
  • transakcje w firmie były bezpieczne,
  • poprawić jakość obsługi klienta,
  • podnieść standard pracy pracowników.

Zarejestruj się i spraw, by praca w Twoim zespole była efektywna i przyjemna!


Rejestracja: www.multitrain.pl


Proponowane zagadnienia tematyczne:


1. Komunikacja z klientem

  • nowoczesne kanały kontaktu z klientem,
  • social media w ubezpieczeniach

2. Komunikacja wewnętrzna

  • zarządzanie komunikacją,
  • obieg dokumentów

3. Systemy wspierające komunikację i sprzedaż w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych

  • CRM,
  • BI,
  • Data Mining,
  • Unified Communications,
  • systemy lojalnościowe,
  • systemy obiegu danych,
  • bazy klientów,
  • jakość danych,
  • bezpieczeństwo
  • Call/ Contact Center

Do udziału w konferencji zapraszamy:


Przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

Członków Zarządu, Dyrektorów, Kierowników, Agentów, Brokerów Managerów, Analityków, Project Managerów


z działów: Rozwoju, Sprzedaży, IT, Marketingu, Komunikacji, Projektów; Obsługi Klienta Korporacyjnego/Indywidualnego, Biura Prawnego, Bezpieczeństwa, Departamentu Kanałów Elektronicznych, Zarządzania Jakością Danych, Systemów i Aplikacji, Baz Danych, Operacyjnej
i Telefonicznej Obsługi Klienta, Sprzedaży Aktywnej i Rejestracji Szkód, Komunikacji Wewnętrznej, Controlingu, Windykacji i Rozliczeń, Handlu, Finansów, Rozwoju Sieci Sprzedaży, Call Center, Bancassurance, Wsparcia Sprzedaży, Komunikacji ATL i BTC, Klienta Indywidualnego, Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Bezpieczeństwa Informacji, Programów Partnerskich, Rozwoju Sprzedaży, HR, Działu Personalnego, Biura Informatyki i Telekomunikacji.


Udział jest bezpłatny dla ww. osób



Udział jest płatny:dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*


* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.


Uwaga! Każdy z uczestników konferencji otrzyma certyfikat uczestnictwa oraz dostęp do wszystkich prezentacji.

banki